Don't let me fall,

2011-12-26 14:40:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ska man skirva vad man fått nu med då?
En grön iPod, gröna skullcandy, popadelicabiljet, BD tygväska, 4000 kr (ja, jag skrev rätt. tre nollor....), catching fire, laddar kit till iPoden, tröja, raggsockor, presentkort på h&m, ett kort på min fina ninne, en fotokalender, nagellack, en berlock (ett kors) till mitt armband, andra pll boken, 500 kr, o lite annat smått och gott. Och i torsdags fick jag en digital fotoram av bästa pojkvännen ♥
Jag är rätt nöjd med min jul, ligger dock hemma med migrän just nu. Så tar det lugnt så får mellandagsruschet börja imorn :)
Tagit hand om den här lillplutten hela helgen med.. <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu