Sista valsen.

2011-07-17 18:17:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon. Jag har haft en riktigt underbar helg! I fredags var jag i stan med saknade Linn, köpte min älskade tygväska och två töjningar.., mumma. Igår så vart de filmkväll @my place med Robin, Chinne, John, Linn, Ylva och Ida. Vi lagade mat, rökte, kollade på paranormal activity två, rökte igen (vilket va läskigt) och sen kollade jag, Robin, Linn och Ylva på en shoppaholics bekännelser.. Höhö. Sen sov RObin här och vi kollade på två Beck-filmer och diskade en massa.. Idag har jag varit ute med Linn. Nu hade jag tänkt kolla lite på OTH eller på Easy A och kanske spela lite WoW.. :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu