It's amazing, so amazing,

2011-06-02 21:57:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Glad röd dag allesamans. Idag har varit bra. Igår va jag i ullared med mor. Idag har jag umgåtts med mina fina bröder (nej inte på riktigt) Markus och Joel ett tag. Och efter det fina syster Ida och Sara och hade kul. Imorn är det spelning @insikten med I am legion, I killed a leprechaun at the carnival och Lay down your guns. Åzm. Innan det ska jag träffa Burnice och Pontus, och fina bröder med. Sen blir det förstöra nacken med underbara vänner och sketlanda bor :)
Sketful bild, men whatevaaaa.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu