Du e la go,

2011-11-20 22:43:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kikar runt, glor lite, lyssnar lite. Gäspar. Jag är trött.. Ska nog sova snart. Men jag är glad. Ganska väldigt glad. Mitt liv rullar på just nu. Just fått reda på att emi inte kommer till helgen vilket gjorde mej ganska ledsen.. Men over to the good part, jag har studiedag imorn, jag ska jobba imorn, jag ska till kyrkan imorn, de va spelning i fredags, jag har haft en chill helg, jag har en underbar pojkvän som gillar att mobbas och retas, jag har underbara vänner och på fredag är det DH och DEAD BY APRIL!!!!!!!!! Längtar.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu