Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor.

2011-10-23 19:58:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej hopp lingonsylt, som Ellen har skrivit på mitt block. Jag har inte hunit med att blogga den senaste veckan. Har inte haft superstor tillgång till varken min dator eller tid.. Jag har iaf haft en underbar vecka i skolan med Johanna! Mycket bättre än prao.. :3 Var på gymnasiemässa i onsdags, och allt blev helt messed up.. Vet inte längre vad jag ska välja. Dessutom var jag på öppet hus på LBS igår, och de verkar som en riktigt bra skola..

Och tillslut, vill jag tacka min fina vän John för allt han gjorde för mej igår och i fredags, hade inte klarat mej utan dej. Och tack Bernice och Emma, för att ni svarar mitt i natten när jag gråter. Älskar er, mina fina vänner ♥







Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu