Hejhejhej, jag är bara fjorton år.

2011-09-27 21:01:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Men bara i ca två veckor till! Tjiho.
Jag är sjuk = bad update. Imorn kommer min älskling hit, hoppas han har med sej riktigt bra medicin eller nåt, JAG VILL BLI FRISK! Nästa vecka kommer Emi hit. Jag är jetenervös. Vet ni vad som mer händer nästa vecka? Exakt samma dag? Nåt som involverar två av de människor som betyder mest för mej? Dels Emi, o de vet ni ju. Nästa fredag har även jag och Robin varit tsm i SEX månader... De är stort. Nu ska jag duscha, sen sova eller kolla PLL.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu