Karamell, en festival i allas smak.

2011-09-15 21:16:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Wehooo. Tagga helg asså! Imorn glöms min sovmorgon bort.. Börjar 08.00 istället. Föreläsning med Francesco Kovacs. Han ska prata om Gulaglägrerna under andra världskriget. Har hört honom innan, men det är sjukt värt. Efter skolan ska jag dra hem till Frida, där vi ska käka och fixa lite innan vi drar upp till Karamell och jobbar.. Härligt. Längtar. På lördag ska jag jobba i garderoben och vid entrén. Imorgon ska jag gå på endel band för att sedan skriva recensiorner om dom, ska bla skriva om mina kära vänner trecherous mind :) Robin sover även här imorgon :)
Nu ska jag duscha, sen städa lite och sen sova. Härligt. Hörs imorn :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu