2. Tio saker om mej.

2012-02-08 21:32:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


1. Jag har väldigt svårt att lita på folk.
2. Jag har jättesvårt att säga 'jag älskar dej' till någon, - säger det inte ens till min mamma. Trots att jag älskar henne.
3. Jag har väldigt svårt för att få känslor för någon. Och när jag väl får känslor för någon så är dom fast.
4. Jag har bara haft äkta känslor för två killar. En av dom är min pojkvän.
5. Jag har väldigt dåligt självförtroende.
6. Jag har skurit mej, därför brukar väldigt många kolla konstigt på min vänsterarm.
7. Jag känner mej osäker när jag är bland folk jag inte litar på till hundra.
8. Jag är konstant rädd för att något ska hända mina nära och kära, - inte bara en olycka uatn att någon skulle skada dom på nåt höger eller vänster.
9. Just nu går det två personer på min skola som jag litar på och kan vara mej själv med, och dom är inte ett dugg lika mej.
10. Jag sätter mina vänners glädje framför min egna, jag bryr mej inte om jag mår dåligt så länge dom mår bra.

Kommentarer

får jag fråga vilka personer du menar på nummer nio? :)

2012-02-09 21:27:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu