Nu kommer smällen.

2012-02-27 20:52:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Funderar på att sluta med bloggen. Dels så har jag ett väldigt busy veckoschema, och dels så, för att vara ärlig, så mår jag inte så bra just nu. Livet är påväg ner, och ska jag då blogga samtidigt och försöka vara glad känns det som om att jag ljuger. Och jag vill verkligen inte ta ut min ilska och sorg på er underbara läsare. Och för att förhindra det så kanske min enda lösning är att sluta blogga. Men jag har inte bestämt mej än, men bli inte förvånade ifall jag inte gör så många inlägg på ett tag.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu