I dream my days away.

2012-01-17 19:53:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vad gjorde du för tio år sen?
Jag var ett lyckligt litet barn med hela livet framför sej.
Vad gjorde du för ett år sen?
Jag hade livskris.
Fem sånger du kan utantill?
Shoreline - BD my heroine - silverstein when we were winning - BD akustiska Fully alive - flyleaf akustiska the last fight - bfmv
Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
Betala Henrik Berggren för en spelning med alla jag vet som skulle vilja se honom.
Köpa ett mysigt hus i Skottland till mej och Robin ♥
Köpa en snyggsnygg bil.
Skicka ner min mor till Mali och Uganda för att hälsa på våra fadderbarn.
Spara.
Fem dåliga vanor?
Stöka ner mitt rum.
Alltid pilla på nåt. (kan inte hålla händerna stilla)
Sover för lite.
Slösar mycket pengar.
Skjuter alltid på skolgrejerna.
Fem saker du gillar att göra?
Inte gå i skolan.
Sova.
Fota.
Lyssna på musik.
Umgås med mina vänner.
Fem saker du aldrig skulle kunna ha på dej eller köpa?
Såndär randig tröja som ALLA hade för ca 1-2 år sen typ(?). ALDRIG. Jag har aldrig haft en sån, tänker aldrig köpa.
Genomskinliga såna tights och inget över eller inget under.....
Vitt ögonbajs om de kan räknas?
Rosa byxor? :s
Basker...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu