Resten av ditt liv.

2011-12-03 18:19:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjof, har varit en väldigt hektiskt vecka, därför jag inte hunnit blogga alls mycket! Va ju i ölmstad i tisdags, i onsdags var jag på jobbintervju, i torsdags tränade jag, och igår hade jag och älskling myskväll. Härlig vecka! Ja juste, jag har skaffat mej ett jobb, därav jobbintervju ;)
Bilder från DBA kommer som lovat, lägger in dom alldellses strax. Ikväll blir det ytterligare en myskväll med älskling, titta på Scott Pilgrim och John Tucker Must die :)
Min nya, fina, underbara docka <3 (kusin albert, höh)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu