De är kaos, kaos, kaos, kaos i mitt huvud.

2012-04-06 20:39:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjolafräs! Har haft en busy dag. Satt och åt frukost imorse och så skulle mamma och pappa åka upp till bilmässan, så frågade jag om jag fick följa med (jag hade en fribiljett ganska säkert men ingen ville följa med upp och kolla på fejna bilar :( ) och mamma blev så lättad över att jag frågade! Pappa hade ju bara två fribiljetter.. Så jag och pappa åkte upp till bilmässan, det var mys. Mer värt förra året dock. Men jag har sett Elvis bilar :D De va faktiskt lite coolt. Efter det åkte jag upp till asex och träffade Bernice, Alex och Ida. Vi hade mysmys.
Nu ska jag mysa ner mej i min onepiece och kolla på film eller Ugly Betty (Y)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu