För de va du som fick min fallskärm att vecklas ut.

2012-04-10 20:54:41 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Elva dagar kvar, TAGG!

Första skoldagen = bläää, den kan bajsa på sej. Först matte på femte våningen i A byggnaden, sen ner till skåpet i källaren, sen so på femte våningen i B byggnaden, sen ner till skåpet igen, sen upp på fjärde våningen i A byggnaden. Gillar inte min skola... 
Nu ska jag iallafall lägga mej i sängen och kolla på Ugly Betty med Hassan. Jag älskar ju både Hassan och Ugly Betty och min säng med.. Good match. Godnatt my love, ♥

Kommentarer

hej nu har jag frågestund på bloggen, om du ställer en fråga får du en länk på min blogg! fråga vad som helst, svarar på allt! ;) för att komma direkt till den: http://dvergen.devote.se/blogs/18732107/fraagestund.htm#WriteComment

2012-04-11 17:24:17

gud vilken blogg! super snygg! kolla gärna min och jag har just nu en frågestund i bloggen som om du skulle vilja fråga något i den så skulle det vara snällt! :) ha en awzome dag! KRAM! <3

2012-04-11 19:02:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu