Digging deeper just to throw it away.

2012-08-07 23:55:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inne i en såstor hathathathathathathat period just nu!
 

Godmorgon! Lauriiiiing! Igår hade jag Bernice och mina kära 'mor' Linn hårfärgarparty här because i was home alone. Allas hår blev färgade och alla blev nöjda. Jag är dock inte klar med mitt än. Hoho. Idag har jag hängt med Bernice och hittat på bus. Nää men vi har haft de gytt. Jag var dock så arg på allt och alla i några timmar så jag tillochmed skakade av ilska. Så Pontus kom och hämtade mej och vi körde ut i skogen och jag skrek av mej lite. Nu ska jag mysa ner mej i sängen och kolla film, för jag mår piiiiiiiiissssss.... har börjat bli förkyld igen. Inte okej.
 
Sätter en banan på käften och låtsas vara glad. Det här är sverige, snälla gråt när ingen ser... (forbannat gammal bild..)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu