If I let you go, ooh and if I let you go....

2012-02-24 23:22:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis kommit från en awesome dag! Skolan var faktiskt ordentligt mysig idag.. Hade vikarier på tre av fem lektioner, varav en av dom fick vi sluta 35 minuter tidigare för! Vilket gjorde att istället för att ha en stresslunch på 30 minuter fick vi en långlunch på en timme och fem minuter! Sjukt mys. Efter skolan bar jag mej av mot staden för att träffa Linn, satt med henne på Subway i över två timmar.., ojoj, varning för Subwayaddicts! Sen vart det spelning med Linn, Robin, John, Teddii och massa annat mysigt folk. Kvällen avslutades med en pratstund utanför lokalen där spelningen var. Sammanfattning: jag har haft en awesome kväll!
Tappade dock bort min mobil i sisådär en timme, och som alla som käönner mej väl vet så är jag inte hel utan den lillskiten, så jag dog lite när vi återförenades jag och min Begnt.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu