Who's gonna save the world tonight?

2012-07-01 21:53:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Bara för att ni skickar gölliga mail och sisådär dårå....

Har varit på Gotland, kom hem i fredags. Tjihooo. Ni som läste min blogg förra året vet att jag va där då med. Nu jobbade jag dock. Hoho. Nä men de va gött. Typ. Jag har kommit in på linjen jag ville in på. Estet media @peset. Fett mys. Jag och Bernice har börjat planera våra liv efter 18-årsdagen. Kommer bli awesome. Linn är i fucking usa och jag skanar henne like crazy. Jag har gått och haffat pojkvän. Hmmm..... Jag har firat midsommar/varit på inflyttningsfest som var fett nice. Nu ska jag sova för jag börjar jobba halv nio imorn.. Nää, först ska jag keka glass!
Jasg hittade en irlänaderelego under min säng som jag blev hjälplöst förälskad i.
Oså bliddde de några kort på såna där stengrejer som är rätt kända som kallas för raukar....

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu