Through the fire on my own.

2012-05-24 20:56:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för att jag inte bloggat nåt under veckan. Men face it, plugget går tyvärr före......

Haft en pissig vecka, jobbat hur hårt som helst med allt det sista slitet, och nu säger både min kropp och hjärna emot, JAG VILL SOVA!!!!!!! Har precis suttit i en timme med ett bildprojekt, plus att jag utnyttjad varje långa rast jag haft senaste dagarna i bildsalen för jag har ett annat bildprojekt som jag måste få klart, inte nöjd med nåt av dom... Nu har jag en halv SO uppsats, en halv NO uppsats och en bild uppsats kvar att göra till på torsdag nästa vecka, plus att jag måste göra ett omprov i SO, en svenska inlämning som ska va klar imorn, spanska presentation, engelska presentation och så måste jag fixa kort till estetkvällen på skolan den fjärde juni. Jag dör snart. Klockan är bara tjugo i nio och jag tror jag skulle somna så fort jag lägger mej ner nu...
Iaf, efter en sjukt jobbig vecka så ser jag nu fram emot en härlig helg med mina fina vänner! Marknad i helgen med Rockbron på fredag och ÖppetHus på Kulturhuset på lördag! MYS!!


Jag och en av världens finaste människor ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu