HEJ JAG HETER EMMA

2011-09-14 18:18:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej jag heter emma och är jennifers kompis.
jag har fixat headern... igår..... och nu har jag jäääääättetråkigt så tänkte blograpea.
jag kommer till jönköping den 7 OKTOBER så då får ni träffa mig inperson, alla mina ÄLSKADE fans i jönköping!
SLEEEP TIGHT LOVERS
(för det är ju liksom dax att sova nu....................................... eller okej, ni får vänta tills bolibompa är slut!)
HIHI nej vad äckligt dryg jag låter
ajajajja, den bjuder jag på :)


http://emmaannaelvira.blogg.se
puss

yess.... that would be me efter 0 timmars sömn på tre nätter i väntan på THE ARK på peaceandlove i somras. ÅÅÅÅÅ VILKA MINNEN!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu