2. Share a childhood memory.

2012-04-08 00:29:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hmm.. När jag va liten så städade vi jämt huset en gång i veckan. Och jag och min bror städade våra rum och sen dammsög pappa våra rum. Och det gjorde han när jag och min bror var på undervåningen (då våra rum är på övervåningen). Och jag trodde att om man inte städade så det såg exemplariskt ut så funkade det inte. Så jag var så orolig när pappa gick upp på mitt rum att jag hade missat något, så då sa jag till honom "dammsug inte upp dom sakerna som inte går att flytta på!".. You see, jag hade ett litet bord och två små stolar, och dom gick ju inte flytta på, så jag var rädd att pappa skulle dammsuga upp dom...

Kommentarer

Gulligt=)

2012-04-08 13:01:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu