Först kom ingenting, sen kom ingenting.

2012-04-29 01:08:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Känner att jag har lagt bloggen åt sidan under senaste veckan, you feel so too? I know you do, för jag har hela inkorgen full av mail från er läsare!

Idag har jag varit på bananas kalas för min underbara guddotter som fyller tre idag (eller ah, praktiskt taget igår nu när klockan slagit över tolv). Min älskade ängel, hela tre bast asså! Bananas. Jag hoppade tillbaka några år och blåste bubblor, älskar såna!, hoppade studsmatta och lekte i sandlåda. Mys.se asså. Sen drog jag till Berrabruden och hängde där ett tag. Kom hem för sisådär en och enhalvtimme sen, så nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på GCB, gytt!
Fett oredigerade bilder, men där är hon, min lilla ängel ♥ och mina andra två små buskusiner med....

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu