Tell me that you need me cause I love you so much.

2012-02-02 21:24:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåtförlåtförlåt! Jag har haft en riktigt pissig vecka, har varit hemma från skolan och bara gråtit. Jag mår sjukt mycket bättre nu. Tack alla fina, underbara vänner <3 Jag svarar på kommentarer senare idag!

Idag har jag och familjen varit ute på mysig middag på Idas Skola. Mys till hundra. Imorn har jag studiedag och den ska firas med Ylva och Frida! Vi ska ha myskväll och laga mat och shit... Älska studiedagar! Nu ska jag kolla på film och äta riskakor! ♥
Nej, det är inte min naturliga ögonfärg.., redigerat, men jag skulle vilja att det var det. Så fint..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu