And by time it all shifts one way or the other.

2012-07-16 22:56:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Värsta skumma grejen hände på bussen... Går in, stämplar mitt kort och går och sätter mej typ längst bak bakom en kille i 25 års åldern typ. Sätter mej ner och börjar ta upp headsetet då den här killen vänder sej om och säger hej, hejhej sa jag och log mot honom och började plocka med mitt headset igen, då börjar han snacka med mej och vet tydligen vart jag bor och allt..... SKITSKUMT! Så jag messade min kompis Markus som bor precis vid busshållplatsen och bad honom komma dit och möta mej och agera min pojkvän för den skumma killen bodde också därvid. Så messade jag med Robin på bussen också och han typ fattade inte vad det var med mej för han tycker jag verkar få skumma killar på mej hela tiden..... Jag har någon dålig aura eller nåt, jätteskumt.......
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu