There's no need to complicate.

2012-07-24 14:09:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har inte haft en ledig stund sen lördags morse typ.... Vid ett tiden i lördags åkte vi ju till varberg för att se kent. På söndagen när vi kom hem åkte jag in till stan för att träffa Linn som jag inte träffat på typ en månad.... Sen kom Bernice och Robin och vi chillaxade håååårt, när jag kom hem däckade jag direkt.. Igår åkte jag in till stan och träffade Bernice Linn John och Teddii, sedan åkte jag Linn och John hem till Länn och åt, kollade film, åt, lyssnade på Manson, åt, kollade på film och åt. Jag sov hos Linn och idag har jag varit inne i stan och fixat lite grejer inför imorgon och nu har jag precis slängt på en maskin tvätt och ska hoppa in i duschen sen åker jag och sover hos Bernice och imorn åker vi till GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTET!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu