If you feel so angry, just get up.

2012-08-19 20:09:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Va ju hos John igår och va ute på fotorunda. Blev bästis med några kossor. Dom va fina. Kom hem igårkväll efter att ha sovit där och så, lagom trött så slocknade direkt när jag la huvudet på kudden. Imorse avled även Bengt, min mobil, så hade inte något annat val än att beställa en ny.. Tragiskt men magiskt. Hoh. Nää ska bli sjukt bra med ny mobil. Nu ska jag lägga mej i sängen, kolla hungergames och dricka iste. ♥
 
En av alla de hundratals bilder jag tog igår. Kommer mer sen :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu