This is the death of me.

2011-08-21 15:43:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, jag ska försöka vara lite bättre på att uppdatera nu. Skolan börjar ju nu och man blir inte ute lika mycket direkt. Meeeeeeen, nu är sommarlovet slut. Och jag har fått ett underbart slut på det. Som ni kan läsa mer om i förra inlägget. Och ikväll blir chill avslutning med bio, Jag saknar dej, med Robin. Kommer lipa ihjäl mej. Men först ska vi åka till bäckadal bara för att liksom. Så ja, det kommer bli bra. Imorgon klockan 8:00 har jag möte med min nya mentor.... mhmmmmmmmmmmmm. Sen slutar jag iof 8:20.. Men ska jobba sen med. Så jippi..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu