Who would have known how bittersweet, this would taste?

2011-11-22 21:25:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis tagit en, mot min vilja, iskall dusch. Hade sett fram emot en lång varm dusch..., så va varmvattnet slut. FML. Nu ska jag lägga mej i min pokemon säng och tagga morgondagens spännande skoldag.... Host. Vi får se om jag överlever helt enkelt typ.
Ska till kyrkan imorn på kvällen med så vi får se hur det blir med update, jag Robin och John kanske drar hem till mej innan vi drar till kyrkan så kanske hinner med att skriva nåt då :)
För ganska länge sen, saknar mitt hår.. <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu