I'm a question to the world, not an answer be heard.

2011-10-26 20:10:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan hoppsan lillebror! Idag har jag haft de kul... eller? Nej, de kan jag inte säga direkt. Den hemska dagen började på SO:n, precis i början av lektion lyckades jag med att skada knät (Y) Fick "gå" till skolsköterskan, hon gjorde inte ett piss förutom att ringa min far så han fick komma och hämta mej. Vi åkte till Vårdcentralen och fick sitta där och vänta  i ca 40 - 50 minuter samtidigt som jag hade så ont att jag fick anstränga mej för att kunna andas normalt. (jag läste bamse då :3) Sen fick vi snacka med nån som sa att vi skulle komma tillbaka halv fyra, då var klockan halv tre. Jaha, tänkte vi och åkte hem, medan jag fortfarande hade lika ont. Vi åkte tillbaka till vc halv fyra, där fick vi vänta i ca 30 minuter, sen va de en tjej som undersökte mitt knä (hon ville tömma mitt knä på blod för de va så svullet :s DE FICK HON INTE!) och vi fick en remiss upp till sjukhuset för att röntga. Så vi åkte hem och hämtade varsin bok och åkte upp till Ryhov. Väntade där i ca 30 minuter innan jag fick röntgas, sen fick vi vänta i ytterligare 30 - 40 minuter på resultat. Dom hade inte hittat nån benflisa på fel plats. Vilket visar att jag har fått en rejäl stukning på knät. HÄRLIGT! Kom hem ungefär halv sju kanske. Och jag åkte från skolan typ ett. (Y)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu