Me be hapiiiiiiiiiiiii.

2011-09-02 19:30:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är glad, lycklig. För första gången på länge. Jag har haft det bra i skolan idag. Jag har världens finaste pojkvän, och världens finaste, underbaraste vänner. Jag kommer ha en awesome helg. Jag har redan sommarjobb till sommaren 2012, sommaren är (typ) planerad och det ser bra ut. Ska jobba i kyrkan med Linn och Robin. Som konfaledare. Åka till Köpenhamn på ledarläger och åka med konfirmanderna till Gotland. Ni kan inte förstå hur mycket jag seriöst saknar Gotland... Så fint och underbart. Och fatta om jag får uppleva detta underbara stället med min pojkvän? Och återigen med Linn? Awesomeness! Längtar så sjukt redan!
I helgen ska vi haj pajkalas hos Linn C! Massamassamassa paj! Och på söndag ska vi ha första träffen med konfirmanderna. Wiiiiii! Först musikgudstjänst i kyrkan. Kommer bli finfint!
(skulle ha publicerats i typ torsdags?)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu