För vi har gjort allting om och om och om igen i den här staden.

2012-04-27 23:29:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


So sorry att jag inte bloggat nåt under veckan, va ju i sthlm och då fuckade wifin på både tåget och hotellet... Bad luck as usual. Plus att jag kommit på att jkpg hatar mej typ, för usch vad mycket dåliga saker som hänt sen jag kom tillbaka! Levde loppan i sthlm så kommer man hem till all skit. Usch ovh fy.

Idag har jag iallafall haft nationella i engelska, gick åt helvete typ, haha! Sen hade vi andra tråkiga lektioner.. Sen träffade jag Bernice och Felicia och senare träffade vi Rufus som vi skulle våldta i rumpan, mhm så mys!  Och så taggar jag och Felicia gääääärnet till popadelica nästa lördag! :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu