There is a heaven, let's keep it a secret.

2012-08-04 21:59:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ojojojojojojoj vad jag inte har varit aktiv här! Jag har faktiskt haft bättre saker för mej, believe me...
 

Göteborg var förträfflans trevligt, JAG VILL TILLBAKA! Annars har jag hängt med underbara vänner hela veckan lång. Förjävla bra asså.
De senaste dagarna har jag storstädat... Inte jättemysigt, men nu är det fint och nyommöblerat. Igår var jag och Bernice hemma hos Martin och Länn och hade de mys, drack lite öl, rökte lite vattenpipa och åt lite glass. Gött häng. Har precis varit ute och åkt bil med Pontus, sjungt för fulla halsar, snackat om allt mellan himmel och jord och checkat två av Jönköpings finare utsikter. Nu ska jag gå ner och keka glass. Herrå.
 
Hej jag har dåligt miunne och vet inte om jag laddat upp denna innan, har jag det; LID! Har jag inte det; här får ni se något nytt C:

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu