3. När och varför började du blogga?

2012-02-08 21:49:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hmm.. Jag gick i femman tror jag. Eller sexan. Nu går jag sista terminen i nian.. Femman eller sexan, yes, sen har de varit lite av och till, men jag har alltid haft en blogg since then. Jag började nog för att de va nytt och spännande.., kommer ihåg att jag hade två olika bloggar, en vanlig och en som jag skrev massa texter på. Vad jag vet så var det bara min moster och min mamma som läste dom, haha.. Jag har haft typ tusen olika bloggar genom åren. Har bytt av olika anledningar. Men nu står jag kvar vid För Evigt Ung, för det är det jag vill vara...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu