7. Din garderob/stil.

2012-02-13 21:10:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alternativt. Svartvitt eller mycket färg. Flanellskjorta, bandtröja, stickat eller liknande. Men verkligen, gällande färg, det finns inget mellanting. Antingen svartvitt eller mycket färg. Typ. Mjukiskläder funkar med. Antingen Onepiece eller mjukisbyxor..
Skor är Dr.Martens, Converse eller Vans, eller gröna skor. Har typ inte på mej nåt annat... Se det inte som 'åh vilket rikemansbarn' - för shit vad jag har fått kämpa för mina skor!
1. Svartvitt. Dock med röda läppar. Men smink är oberoende.
2. Mjukisstil i min blåa Onepiece (jag har en svart med).
3. Flanellskjortastil
4. Och åh, älskade, älskade, älskade Dr.Martens!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu