8. Någonting som du skulle vilja ha just nu.

2012-02-14 13:24:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag skulle vilja ha förra våren. Just nu. Eller sommaren. Jag skulle vilja ha Gotland, jamboreet, och våren 2011 just nu. Våren 2011 är nog den bästa tiden som varit i mitt liv än så länge. Gå på en skola där alla mina bästavänner också går.. Det är underbart. Kunna sitta ute på gräset på rasterna och lyssna på go musik tillsammans, gå ner till esplanaden tillsammans endast för att sedan ta bussen som även går från skolan.. Längta efter sommaren tillsammans, planera sommaren tillsammans. Våren 2011 kommer alltid vara sjukt minnesvärd.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu