Jag bär tyngden utav rymden.

2012-02-11 15:35:40 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu beger jag mej snart mot staden.. Jag ska hitta födelsedagspresent till Robin och Ylva, två av mina bästa kompanjoner! Vet dock redan vad jag ska ge Robin, men inte Ylva. Det är svårt. Typ. Hm. Har dessutom bestämt mej för att det är min skinnjacka som gäller idag. Bara fyra minus. Juppjupp. Jag saknar den så jävla mycket.. Med en tjock tröja under så går det nog!
(skulle ha publicerats runt tretiden...)

Kommentarer

fin bild!

sv; jo, det har du nog rätt i.

Åh, vad gulligt av Condra och Lessaris. Gulligt att dom bryr sig. Har dom ringt dina föräldrar då? Det är ju jättefint av dom att bry sig så.

2012-02-11 18:09:05

sv; vad modig du är som vågade berätta det för dina föräldrar. Jättemodigt. Det visar ju att dom bryr sig, och jag tycker det är fint. Vilka mer lärare har brytt sig, eller ah om du fattar.

2012-02-11 18:26:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu