Skakar så hårt att jag inte kan skriva.

2012-01-30 21:40:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skriver några av mina senaste tumblr updates så ni får en inblick av varför jag inte orkar skriva nåt.

Kvävs av mina försök att hålla tyst, kvävs av mina försök att hålla tårarna inne. Kvävs av mej själv.

Vill höra från någon att jag räcker till. Vill höra från någon att jag är älskad. Vill höra från någon att allt jag gör inte är förgäves. Vill höra från någon att mitt liv är värt att leva. Vill bara höra från någon att jag räcker till..

Tappar kontrollen över mej själv.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu