There's nothing you can't do.

2012-01-04 00:26:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Årsresumé.

Fem händelser som har varit bra det här året?
Robin.
Träffat Emma första gången.
Kommit närmre en underbar människa vid namn Linn.
Umgåtts mycket med bästavän.
Popadelica.
Fem händelser som varit mindre bra i år?
Heh. Vridit knät ur led.
Inte fått högre betyg och panikat under skolåret.
Glidit ifrån många bra vänner.
Bråkat med en väldigt bra vän som fått mej att må bra.
Tappat min plånbok otaliga gånger...
Vad har du lärt dej i år?

Att alla behöver något eller någon att tro på. Och att vara mej själv mer och bättre och att uttrycka mej själv bättre..
Blev året som du tänkt dej?

Haha! Nej, inget blir som man tänkt sej.
Vilka människor har du hängt med mest i år?


Robin.
John.
Kim, Bernice, Wille och John igen.
Linn Svensson.
Höhö. Linn Cederwall igen.
Ylva.
Bästa köpet?

Min julklapp till Robin. Bara för att jag älskar att se honom glad <3 Ah, och min kamera med.
Hur skulle du vilja sammanfatta ditt 2011?

Lyckligt, sorgligt, kärleksfullt, vågat, härligt, berusande, älskvärt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu