När alla säger nej ska jag säga ja.

2012-05-04 22:44:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är på så¨gött humör att det inte går typ! Stod och dansade och sjöng i duschen, jag gör aldrig det..... Lyssnar på peppmusik och taggar morgondagen så jag går sönder! Jag vill bara skrika så högt som mina lungor kan. Nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på Big bang theory och sen somna och drömma sött om små röda björnar och hundar som hoppar runt till asgo musik. See what I did there? ;) Sen imorn kommer Ylva hit nån gång på morgonen och sen blir de tagg med Felicia mot Huskvarnaaaaaaaaa! :D
En glad jänifär.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu